Trello یک از بهترین ابزارها برای مدیریت و سازماندهی کارها، خصوصا پروژه های گروهی است. این اپلیکیشن در واقع همانند یک تخته وایت برد مجازی عمل می کند. به عبارت ساده تر، شما می توانید روی این تخته وایت برد اهداف پروژه را بنویسید، مسئولیت های هر یک از اعضا را مشخص کرده و همزمان ببینید که چه کارهایی در حال انجام شدن هستند. این قابلیت ها باعث شده که ترلو از یک سازمان دهنده کارهای روزمره فراتر رفته و به یکی از کارآمدترین اپلیکیشن ها برای مدیران ادارات و مسئولین پروژه ها تبدیل شود.
نکته ی مثبت در استفاده از ترلو این است که شما به عنوان مدیر پروژه، از طریق منوی Notifications دقیقا مطلع هستید که چه کارهایی در همان لحظه در حال انجام و چه اموری تکمیل شده اند، و از این طریق سازماندهی کار برایتان بسیار آسان خواهد شد.
لازم به ذکر است با این که ترلو بیشتر برای مدیریت کارهای گروهی ساخته شده، اما در صورت نیاز می توانید از آن برای سازماندهی کارهای شخصی ترتان هم اقدام کنید. مثلا برای سفر پیش رویتان برنامه ریزی کرده یا مراحل پخت یک غذا را با کمکش دنبال کنید. این اپلیکیشن کاربردی برای کلیه سیستم های عامل، به صورت رایگان قابل دانلود است. جالب است بدانید در نسخه ی اندروید ترلو امکانی فراهم شده تا دستورات صوتی خود را از طریق ساعت های اندرویدی مثل سونی واچ به آن منتقل کنید تا تجربه ی راحت تر و لذت بخش تری از این اپلیکیشن داشته باشید.
- ۹۶/۰۳/۳۱